Date corecte și exacte

Testare independentă a trotinetelor electrice

Testare independentă

Luăm în serios testarea și obținem rezultate foarte precise

Suntem lider mondial în teste independente și precise pentru trotinete. Nu facem acest lucru pentru a fi numărul 1, ci mai degrabă pentru ca clienții noștri să aibă date exacte și corecte disponibile pentru a lua o decizie responsabilă. Acest lucru este posibil doar pe baza datelor măsurate reale și nu pe baza afirmațiilor de marketing făcute de producători.

  • Verificăm afirmațiile producătorilor.
  • Metodologie internă și rezultate exacte.
  • Abordare științifică și teste multiple.
  • Măsurare foarte precisă folosind instrumente profesionale.
  • Cu ajutorul testele noastre, puteți compara trotinetele produse de diverși producători care au fost supuse unor teste identice.
  • Am devenit lider mondial în teste independente, foarte precise.
Pas cu pas

Parametrii măsurați

Viteza maximăAflați mai multe despre viteză

Verificăm viteza maximă atinsă efectiv.

Accelerația Aflați mai multe despre accelerație

Măsurăm secvența sa de timp, disponibilă în diagramă.

Distanța de frânare Aflați mai multe despre distanța de frânare

Secvența de timp, timpul și distanța necesară pentru frânare.

Autonomia Aflați mai multe despre autonomie

Verificăm afirmațiile producătorilor privind autonomia maximă (la 20 km/h și cu un utilizator de 80 kg).

Autonomia în oraș Aflați mai multe despre autonomia în oraș

Propriul nostru test independent, care cere trotinetei să se oprească la fiecare 100 de metri și să accelereze din nou.

Greutatea Aflați mai multe despre greutate

Măsurarea exactă a greutății unei trotinete, așa cum este livrată clientului.

Puterea Aflați mai multe despre putere

Folosim propriul nostru algoritm pentru a calcula puterea reală a trotinetei.

Cum facem?

Proceduri de testare

Efectuăm toate testele cu o persoană care cântărește 80 kg, inclusiv îmbrăcăminte (purtând încărcătură suplimentară, dacă este necesar). Trotinetele sunt întotdeauna în starea lor implicită, așa cum au fost livrate clienților și fără accesorii sau modificări, dacă nu sunt incluse. Efectuăm toate testele cu bateria complet încărcată. Singura modificare făcută trotinetei consta în atașarea unui dispozitiv special de măsurare care are o greutate de 130 g. Consultați mai jos pentru mai multe informații despre hardware-ul și metodologia utilizată. În cazul în care vehiculul măsurat vine cu anvelope umplute cu aer, acestea sunt umflate la presiunea medie recomandată de producător.

La început, utilizatorul își folosește piciorul pentru a împinge ușor trotineta, în mod similar cu mersul normal. Această măsură este necesară din cauza modelelor care nu pot avea caracteristica de pornire dezactivată. Pentru a nu dezavantaja modelele cu funcția kick-start dezactivată, utilizatorul execută această primă lovitură și cu aceste modele.

Viteza maximă

Viteza maximă este măsurată de noi cu mare precizie și în timp ce mergeți pe o suprafață plană. Viteza este întotdeauna o medie a valorilor măsurate în două măsurători independente în direcția opusă de deplasare, considerăm că viteza maximă este cea mai mare viteză menținută pentru o perioadă de cel puțin 10 secunde în fiecare direcție de testare. Rezultatul este media acestor valori. Procedând astfel, eliminăm orice impact al vântului și, de asemenea, orice înclinare a pistei de testare.

Indicăm viteza maximă întotdeauna în km/h.

Accelerația

De regulă, măsuram accelerația din două puncte de vedere, ambele fiind folosite în automobilism și sporturi cu motor. Acestea sunt măsurători bazate pe viteza în timp și pe distanță în timp. Rezultatele vin întotdeauna pe măsură ce media a două măsurători separate se desfășoară pe același traseu, dar în direcție opusă. Metodologia exactă de măsurare este prezentată mai jos.

Viteza în timp

Când măsuram viteza în timp, măsuram timpul de accelerație între oricare două valori ale vitezei cuprinse între (în km/h) 0, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100.

De aceea, la dispoziția noastră este accelerația de la 0 la 25 km/h, precum și de la 10 la 20 km/h. În cazul în care trotineta nu poate atinge nici una dintre aceste viteze, această măsurătoare nu este specificată în interesul păstrării transparenței măsurătorilor.

Distanța în timp

A doua metodă de a analiza accelerația este timpul necesar pentru a atinge o anumită distanță de la viteza inițială zero. Avantajul acestei metode este că depinde și de viteza maximă a trotinetei și de cât de repede o atinge. Această metodă este cunoscută în sporturile cu motor, așa-numitele curse drag.

Măsurăm timpul necesar pentru atingerea următoarelor distanțe de la viteza inițială zero (în metri): 100, 250 și 1000.


Distanța de frânare

Măsurăm distanța de frânare, frânând brusc, de la viteza maximă a trotinetei. Rezultatul indicat este o medie a două măsurători independente în direcția opusă, frânele fiind lăsate să se răcească între execuțiile de testare. Aceasta înseamnă că măsurarea are loc ca și cum ar fi implicat frânare de urgență cu frâne reci.

Întotdeauna indicăm distanțele de frânare în funcție de timp și de metri necesari pentru a opri complet trotineta de la următoarele viteze inițiale: 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 km/h . În cazul în care trotineta nu poate atinge nici una dintre aceste viteze, această măsurătoare nu este specificată în interesul păstrării transparenței măsurătorilor.

Distanțele și timpii de frânare furnizați exclud timpul de răspuns al pilotului și sunt măsurați folosind un receptor cu semnal GPS și Glonass precis, ceea ce înseamnă că sunt independente de punctul în care pilotul începe să frâneze și elimină astfel orice inexactități cauzate de un factor uman. Pilotul frânează întotdeauna cu forța maximă, dar pentru a nu-și pune în pericol propria siguranță, de exemplu atunci când roata din față sau din spate se blochează periculos, el poate elibera frânele pentru o clipă pentru a preveni orice schimbare periculoasă a direcției de mers. Este un pilot experimentat care încearcă să obțină cea mai scurtă distanță de frânare posibilă de la fiecare trotinetă, ca și cum ar fi o frânare de urgență.

Autonomia maximă

Măsurarea autonomiei maxime verifică datele furnizate de producători. Aceasta nu este o autonomie apropiată de cea reală, deoarece de obicei reprezintă o autonomie fără vânt, la o viteză constantă de 20 km/h, pe o suprafață plană și cu un utilizator care cântărește 80 kg. Toți producătorii au propria lor metodologie ușor diferită și încearcă să ofere cel mai mare număr posibil. În realitate, totuși, nimeni nu conduce așa. Dar, deoarece alți furnizori respectă acest parametru, am decis să adăugăm acest test, asigurând în același timp condiții echitabile și uniforme pentru toți producătorii și pentru toate modelele.

Cine stă pe trotinetă?

Ne-am hotărât la o persoană care cântărește 80 kg (cu greutate suplimentară, dacă este necesar) și pentru a face testul corect și a exclude orice influență a vântului sau orice înclinare a drumului (chiar dacă este minimă), testul folosește o secțiune de 2 km lungime , la capătul căruia pilotul se oprește la o distanță de 10 m și începe să se deplaseze în sens invers. Pilotul nu mai accelerează atunci când dispozitivul GPS arată că a ajuns la 20 km/h, fără a ține cont de vitezometrul încorporat care tinde să fie inexact la multe modele de trotinete.

Sfârșitul testului

Considerăm că testul s-a încheiat atunci când fie bateria este complet descărcată, fie când trotineta nu mai este capabilă să mențină o viteză de cel puțin 5 km/h. Distanța totală parcursă în timpul acestui test este apoi considerată a reprezenta autonomia maximă a trotinetei.

Testul are loc întotdeauna cu o baterie complet încărcată, în 30 de minute de la deconectarea acesteia de la încărcător.

Autonomia în oraș

Această autonomie este mai aproape de utilizarea reală a unei trotinete într-un oraș. Deoarece nu există încă nimeni în lume cu o metodologie implicită și nimeni nu efectuează măsurători ca noi, nu există un standard oficial pentru măsurarea autonomiei de dispozitive personale de electromobilitate. De aceea am introdus propriul nostru standard, după ce am luat în considerare cu atenție metodologia.

Testul are loc întotdeauna cu o baterie complet încărcată, în 30 de minute de la deconectarea acesteia de la încărcător.

Accelerația de la 0 la 20 km/h (conform GPS) are loc în funcție de capacitățile trotinetei. Odată stabilită 20 km/h, pilotul menține o viteză apropiată de 20 km/h până la atingerea unei distanțe de 90 m de la punctul de plecare. Frânează apoi pe o distanță de 10 m exact, ajungând la o distanță totală de 100 m. Se întoarce în direcția opusă și continuă ciclul.

Cine stă pe trotinetă?

Ne-am hotărât pentru o persoană care cântărește 80 kg (cu greutate suplimentară, dacă este necesar) și pentru a face testele corecte și a exclude orice influență a vântului sau orice înclinație minimă a drumului, testul folosește secțiuni lungi de 100 m în sens invers.< /p>

Sfârșitul testului

Considerăm că testul s-a încheiat atunci când fie bateria este complet descărcată, fie când trotineta nu mai este capabilă să mențină o viteză de cel puțin 5 km/h. Distanța totală parcursă în timpul testului este considerată autonomia maximă a trotinetei în oras.

Suntem conștienți că fiecare oraș este diferit, fiecare utilizator este diferit și are un stil diferit, plus că traseul său are o înclinație diferită. Dar pentru că trebuie să rămânem obiectivi, aveam nevoie de un test transparent și mereu repetabil. Am venit cu o distanță de 100 m analizând zeci de trasee comune în diverse orașe, cu semafoare, intersecții, treceri de pietoni, precum și piste pentru biciclete. Da, sunt oameni care pot avea o distanță medie de 300 m între opriri individuale, dar totuși trebuie să frâneze din când în când sau pot avea o pantă ușoară pe traseu. Testul nostru este conceput pentru a testa autonomia medie pe un traseu mediu al unui utilizator mediu.

Nu vă garantează că veți atinge aceeași autonomie. Dar vă permite să comparați diferite modele, iar aceasta nu se bazează pe vreo afirmație a producătorului (făcută după efectuarea unui test de viteză constantă fără sens) ci pe baza unei încercări obiective și corecte care are loc în condiții identice și efectuate de un furnizor independent< /b>.


Greutatea

Măsurăm greutatea folosind un cântar cu suspendare precisă, care oferă o precizie de 50 de grame. Am ales acest tip de cântar datorită simplității sale de cântărire eliminând orice erori probabile și permițându-ne să cântărim chiar și cele mai grele și mai mari trotinete electrice. Cântărim întotdeauna trotinetele, așa cum sunt furnizate de producător, gata de mers și fără încărcător.

Repetăm ​​întotdeauna măsurătorile pentru a ne asigura că nu a existat nicio eroare de măsurare.

Puterea

Testul de performanță este unul dintre cele mai dificile teste. Având în vedere faptul că dispozitivele personale de electromobilitate sunt foarte diferite, în prezent nu există o modalitate simplă de a le măsura puterea, spre deosebire de frâne care sunt folosite pentru a măsura performanța mașinilor. Totuși, și aceste frâne măsoară puterea netă pe roți și apoi sunt folosite estimările pentru a determina pierderile datorate rezistențelor interne ale componentelor mașinii. Ne interesează mai ales să verificăm parametrii declarați de producători, ceea ce înseamnă că ne interesează puterea netă a motorului. Din acest motiv, nu este suficient să se măsoare doar puterea pe roată (sau pe roți în cazul modelelor 2x2), ci este necesar să se țină cont și de rezistența la rulare, rezistențele interne ale rulmenților trotinetei, posibila înclinare a drumului și, la viteze mai mari, de asemenea, rezistența aerului care crește la pătrat iar impactul ei asupra măsurării crește astfel brusc la viteze mai mari.

În acest fel, putem calcula puterea destul de precis, dar nu este putere netă, deoarece o mare parte din această putere este consumată, de exemplu, pentru a depăși rezistența aerului, rezistențele la rulare și altele asemenea. Cu toate acestea, deoarece suntem interesați de puterea reală a motorului(lor), adică puterea sa maximă, inclusiv puterea care nu duce direct la accelerație, trebuie doar să calculăm puterea consumată pentru a depăși toate celelalte rezistențe combinate, în special rezistența aerului, rezistența la rulare și rezistențele interne. Putem măsura acele rezistențe folosind aceleași metode, și anume măsurând decelerația trotinetei de la viteza maximă la zero, fără a folosi un motor.

Măsurând cu precizie decelerația trotinetei de la viteza maximă, putem calcula puterea și succesiunea de timp folosită pentru a depăși toate rezistențele combinate (rezistențe interne, rezistență la rulare, rezistență aerului...). Această putere folosită pentru a depăși acele rezistențe poate fi apoi pur și simplu adăugată la puterea netă utilizată pentru accelerația în sine. Și aceasta este - puterea totală a motorului(lor). Aceste măsurători precise ne permit nu numai să verificăm afirmațiile producătorilor cu privire la puterea produsă de motoarele folosite, ci, în special, să stabilim o metodă de a compara obiectiv aceste ieșiri sau de a monitoriza succesiunea lor în timp, și asta chiar și între diferite mărci și modele. Pentru că, chiar dacă măsurătorile noastre induc o anumită eroare de măsurare, o introduc în mod egal la toate strotinetele și, prin urmare, compararea performanțelor acestora este destul de precisă și obiectivă.

Avantajul măsurătorilor

Un alt avantaj al măsurătorilor noastre independente este capacitatea de a analiza nu numai puterea de vârf a motorului, ci și secvența sa temporală, în funcție de viteza trotinetei.

Rezumat

Principiul
calculului

de mai sus
Nu măsuram direct puterea vehiculului electric. O stabilim prin calcul, pe baza secvenței de timp a vitezei ansamblului de vehicule care cuprinde vehiculul (trotinetă electrică, mini scuter etc.) și pilotul (denumit în continuare „vehiculul”).

O modalitate posibilă de a exprima puterea este multiplicarea vitezei prin forță. Forțele de rezistență acționează asupra vehiculului în timpul mișcării. Produsul vitezei și al forței de rezistență corespunzătoare la un moment dat este egal cu puterea instantanee a motorului.

Prin măsurare, stabilim secvența vitezei vehiculului în timp la accelerație maximă. Aceasta ne oferă prima variabilă de intrare.

Folosind alte măsurători, determinăm secvența vitezei în timp în timpul decelerării spontane a vehiculului (de la viteza maximă la ralanti și până la oprire). Din aceste valori se poate determina funcția de aproximare a vitezei în raport cu timpul. Legea forței (a doua lege a lui Newton) definește forța ca un produs al masei și al accelerației. Obținem succesiunea temporală a valorilor accelerației (în acest caz „decelerație”) ale vehiculului prin derivata întâi a funcției de viteză menționată mai sus în raport cu timpul. Greutatea vehiculului este cunoscută, ceea ce înseamnă că putem stabili forța rezistenței ambientale și rezistențele interne ale vehiculului pentru fiecare punct de timp de măsurare. Ulterior, determinăm funcția echivalentă a forței rezistive a mediului și a rezistențelor interne în raport cu viteza vehiculului.

Ca și în cazul precedent, legea forței se aplică atunci când vehiculul accelerează. Stabilim din nou secvența de timp a accelerației vehiculului prin derivarea funcției de viteză a vehiculului în timpul accelerării în funcție de timp. Înmulțim accelerația obținută cu greutatea. Forța totală de rezistență în timpul mișcării vehiculului este suma dintre forța de rezistență ambientală menționată mai sus și rezistența internă a vehiculului, plus rezistența la accelerare a vehiculului.

În sfârșit, înmulțim forța totală de rezistență cu viteza și stabilim puterea la un moment dat.

Măsurătorile și calculele de mai sus nu permit determinarea coeficienților sau parametrilor individuali de rezistență, cum ar fi raportul de transmisie sau aria secțiunii transversale a vehiculului, dar efectul lor este definit de funcția rezistențelor de rulare, a căror ieșire este aplicată în calcul. Acest lucru elimină necesitatea introducerii constantelor care sunt utilizate în mod obișnuit la calcularea dinamicii de rulare.

Matematica

Principiul de calcul - relații

Mai jos vă oferim relațiile și metodele utilizate în calculul puterii din secvența de timp a accelerației și
decelerației ulterioare. Este nevoie de ceva matematică, dar nu este o știință nucleară.

  • Puterea: P = W / t
  • Munca: W = F * s
  • Din care: P = F * s / t, unde „s / t” poate fi înlocuit cu: v = s / t, unde „v” este viteza.

    După înlocuire: Pvx = Fvx * vx, adică Pvx puterea corespunzătoare vitezei vx este egală cu produsul lui vx viteza și forța de rezistență Fvx corespunzătoare vitezei vx. Dacă forța care acționează asupra vehiculului este mai mare decât rezistențele la viteză constantă, atunci vehiculul accelerează. Forța Fvx are două componente – rezistența ambientală (rezistența la rulare, rezistența aerului, rezistența la înclinare) și rezistența internă a vehiculului (rezistențe în mecanismul de antrenare). Rezistența la accelerație este definită ca Facc = m * a. În calculul nostru, am neglijat rezistența la accelerația unghiulară a componentelor mecanismului de antrenare.

    Formula de mai sus ne ajută să putem determina valoarea forței Fvx pentru fiecare vx valoare. În acest scop, trebuie să obținem funcții de secvență temporală de accelerare aacc = facc (t), unde facc = fvx' (t) și secvența de timp a rezistențelor ambientale și ale vehiculului Rdr = fdr (vx). O aproximare polinomială este utilizată pentru a determina funcții de bază.

    Cuplul este determinat de: M = Fvx * r, unde r este raza roții motoare (luăm în considerare cuplul pe roata vehiculului). Folosim unități SI de bază (m, kg, N, s) în calculele noastre.


Calitate și acuratețe

Echipament și metodologie de contorizare utilizate

Folosim o gamă largă de instrumente de înaltă calitate, cu suficientă precizie în efectuarea măsurătorilor noastre. Cele mai importante sunt măsurătorile GPS și Glonass, deoarece acuratețea lor are cea mai mare influență asupra tuturor tipurilor de teste. Măsurarea greutății pilotului și trotinetei este de asemenea importantă. Recunoaștem că viteza vântului, temperatura aerului și a drumului și umiditatea aerului au de asemenea o anumită influență. Deoarece trăim într-o zonă cu climă temperată și trebuie să facem teste pe tot parcursul anului, nu este întotdeauna posibil să le facem în interior în condiții controlate. Deci, am decis să înregistrăm condițiile ambientale exacte ale testelor individuale. Cu toate acestea, continuăm să prezentăm aceste teste fără nicio ajustare, adică așa cum rezulta din măsurători, deoarece nu este posibil să se facă o evaluare precisă a impactului mediului asupra acestor teste.

  • Măsurători

    Accelerația, distanța de frânare și măsurarea autonomiei

    Pentru aceste măsurători, folosim echipament GPS profesional, care este folosit pentru a măsura accelerația și performanța mașinilor de curse și este realizat de Racelogic, un producător lider în acest domeniu. Măsurătorile noastre trebuie să fie corecte și precise. De aceea am ales o metodă de măsurare care utilizează tehnologia GPS și Glonass prin satelit. Spre deosebire de dispozitivele convenționale de navigație sau GPS turistic, sau eventual de dispozitivele GPS din smartphone-urile obișnuite, dispozitivele GPS Racelogic combinate cu Glonass oferă o precizie mult mai mare de măsurare și o frecvență a datelor de până la 10 Hz. Dispozitivele GPS convenționale funcționează la o frecvență de doar o măsurătoare pe secundă, ceea ce nu este suficient pentru tipurile de măsurători efectuate de noi.

    Toate măsurătorile și testele se bazează pe aceste date extrem de precise și pe calcule matematice exacte, fără a utiliza constante sau parametri estimați. Toți parametrii care intră în orice calcul au fost măsurați cu precizie de către noi, cu suficientă acuratețe, pe care o dezvăluim în această descriere a metodologiei noastre de măsurare. La măsurarea poziției, accelerației și vitezei în timp, folosim un hardware care funcționează la o frecvență de stocare a datelor de 10 Hz, un interval de temperatură de funcționare de la -20 la +55°C, o precizie de măsurare a vitezei de 0,1 km/h și o rezoluție de 0,01 km/h. La măsurarea accelerației, precizia este de 0,5% și rezoluția este de 0,01 g. Precizia poziției este de 5 m 95 % CEP și +/- 5 m în altitudine.

    Deoarece acest dispozitiv este pe trotinetă, creștem greutatea acesteia în timpul testelor cu greutatea suportului și a dispozitivului de măsurare. Aparatul de măsurare cântărește 130 g, inclusiv bateria și cardul SD.


    Măsurarea greutății

    Pentru a măsura greutatea, folosim cântare profesionale precise, care oferă o precizie de 50 g. Această metodă ne oferă măsurători foarte precise chiar și în cazul trotinetelor electrice mari și grele. Repetăm ​​fiecare măsurătoare de două ori pentru a ne asigura că nu a existat nicio inexactitate în măsurare. Greutatea este întotdeauna setată la zero înainte de măsurare, astfel încât să nu măsoare greutatea curelelor sau a altor materiale auxiliare utilizate pentru agățarea modelului cântărit.

    Piloții au întotdeauna o greutate specificată, folosim un rucsac pe care îl poartă în spate și în care poartă sticle de apă, greutății suplimentare exacte, necesare pentru a face să cântărească 80 kg. Măsurăm greutatea totală a acestora folosind un cântar precis, cu o precizie de 100 g.


    Măsurarea forței vântului

    Folosim un anemometru profesional pentru a măsura forța vântului, înregistrând forța medie a vântului în 20 de secunde și, de asemenea, forța maximă a vântului în timpul măsurării (rafale de vânt). Încercăm să efectuăm toate măsurătorile în condiții meteorologice cu vânt minim. Având în vedere metoda de testare, în care testele sunt întotdeauna efectuate în ambele direcții, impactul vântului asupra rezultatelor testelor este minimizat. Cu toate acestea, datele privind forța vântului sunt înregistrate în timpul fiecărui test.

    Anemometrul nostru are un interval de măsurare de 0-90 km/h, cu o rezoluție de 0,3 km/h și o precizie de măsurare de +/- 5%.

    Folosind acest anemometru, verificăm și temperatura aerului măsurată, intervalul de măsurare a temperaturii aerului a anemometrului fiind de la -10 la 45°C cu o rezoluție de 0,2 grade și o precizie de +/- 2 grade. Cu toate acestea, folosim alte echipamente cu o precizie mai mare pentru a măsura temperatura aerului. Anemometrul este folosit doar pentru a confirma funcționalitatea măsurătorilor primare.


    Măsurarea temperaturii aerului, a drumului și a umidității aerului

    Folosim un contor BOSCH pentru a măsura temperatura și umiditatea aerului. Cu fiecare test, înregistrăm temperatura aerului la locul de testare și temperatura suprafeței (asfaltului) pistei de testare. Pentru testele efectuate iarna, trotinetele sunt ținute la temperatura camerei înaintea testului în sine pentru a elimina efectul temperaturilor scăzute asupra bateriilor. În același timp, iarna încercăm să așteptăm o zi însorită și uscată, astfel încât asfaltul să fie puțin încălzit și rezistența la rulare să fie similară cu condițiile existente primăvara sau toamna.

    Precizia măsurării temperaturii drumului este de +/- 3°C sub 10 grade, +/- 1 grad la temperaturi cuprinse între 10 grade și 30 grade și +/- 3° C peste 30 grade.

    Precizia de măsurare a temperaturii aerului este de +/- 1 grad la toate intervalele de temperatură și verificăm această măsurare folosind și anemometrul.

    Precizia măsurării umidității aerului este de +/- 3% cu umiditatea aerului mai mică de 20% și mai mare de 60% și de +/- 2% cu umiditatea aerului între 20% și 60%.

    Intervalul de temperatură măsurat este de la -20 la + 200°C la suprafață, de la -20 la +40°C cu temperatura aerului, iar umiditatea aerului detectată este între 10 și 90%.

Începem

Concluzii

Când vine vorba de măsurătorile noastre, suntem transparenți și nu ascundem nimic. Am decis să luăm testele noastre foarte în serios și să obținem cele mai precise rezultate. Cu testele noastre independente, am devenit în mod clar primul furnizor de electromobilitate personală din lume care oferă măsurători și rezultate atât de precise. Cu toate acestea, nu facem asta pentru a fi numărul 1, ci mai degrabă pentru ca clienții noștri să aibă la dispoziție date exacte și exacte pentru a lua o decizie responsabilă pe baza datelor măsurate efectiv și nu doar pe baza afirmațiilor de marketing ale producătorilor.

Testăm în primul rând modelele pe care le oferim. Am încercat câteva sute de trotinete, inclusiv cele cu adevărat exotice. Cu toate acestea, vindem doar acele modele care vin cu un raport semnificativ preț/performanță/fiabilitate și pentru care există suport adecvat de către producător sub formă de piese de schimb și diagnosticare disponibile.

testare

Dacă nu vedeți un model anume testat, vă rugăm să ne contactați și, dacă este posibil, îl vom adăuga cu plăcere și îl vom testa cu atenție.

Contact

Selectează limba