Click pentru mai multe rezultate.
Nu au fost găsite produse.
Coșul tău este gol Vezi oferta
SXT Grizzy
Grizzy este un adevărat uriaș destinat condusului confortabil și sigur în condiții off-road. Vine cu o puterea uimitoare de 2700 W și este produs în trei variante de culoare. Scuterul are un scaun care îmbunătățește confortul în timpul plimbărilor lungi și amortizoare duble, capabile să reziste la manevrare dură. Desigur, dimensiunea și robustețea acestui model se reflectă în greutatea sa destul de substanțială.
Produs nou
Comandă până la
Astăzi
se aplică numai comenzilor din magazinul online
Expediem
Mâine
Se poate modifica în funcție de configurație
Vom verifica raportul și vă vom contacta cu o ofertă în câteva zile.
Acesta este un gigant printre scutere, despre care este greu de spus dacă vorbim despre un scuter sau o motocicletă, deoarece granița este foarte subțire. Aparține în mod explicit categoriei de modele extrem de puternice. Puteți alege dintre trei finisaje de culoare, și anume finisaj clasic negru, roșu sau albastru-verde. Datorită motorului său puternic, care oferă o putere maximă de 2700 W (2000 W putere continuă), atinge viteza de 45 km/h și are o autonomie de până la 70 km. Acest scuter puternic permite mersul confortabil pe orice teren, fiind unul dintre puținele modele existente, dotate cu scaun. Grizzy vine cu roți mari de 12 inchi, umplute cu aer, care se apropie prin dimensiunea lor de roțile folosite în mod obișnuit la ATV-uri. Datorită acestor roți, mersul cu acest model este cu adevărat confortabil și nu trebuie să vă faceți griji cu privire la condițiile off-road moderate. Acest gigant este condus de un motor instalat direct în interiorul roții din spate. Șasiul cu arc pe ambele axe contribuie semnificativ la confort.
Performanța este foarte importantă când vine vorba de un model uriaș ca acesta. De aceea, acest model este echipat cu un motor puternic care oferă o putere maximă de 2700 W (2000 W putere continuă). Având un astfel de motor, nu trebuie să evitați terenul mai dificil sau înclinațiile mai abrupte, deoarece scuterul se poate descurca cu ușurință. Nu se teme de combinația teren mai dificil cu un utilizator greu, deoarece datorită capacității sale de încărcare de 200 kg este în prezent fără îndoială printre deținătorii de recorduri din această categorie. Are o baterie mare, cu litiu, de 60 V și 20 Ah corespunzând la 1200 Wh de energie stocată, cu care te poate duce într-o călătorie incredibilă de 70 km, cu o singură încărcare. Cu toate acestea, ar trebui să subliniem că „scăderea” bateriei la zero nu aduce beneficii duratei sale de funcționare. De aceea este mai bine să păstrați puțină energie în baterie și să evitați încărcarea zilnică de la 0% la 100%. Timpul de încărcare până la capacitatea maximă este de doar 4 ore, ceea ce este într-adevăr rapid având în vedere cât de mare este bateria. Viteza de 45 km/h îi va mulțumi cu siguranță pe utilizatorii care sunt în cautare de adrenalină.
Prin confort și performanță, Grizzy depășește și chiar are un avantaj mare față de modelul de teren, SXT Monster. În prezent, este foarte greu să găsești un model care să învingă SXT Grizzy la aceste categorii. Dispune de roți mari de 12 inchi, umplute cu aer care îmbunătățesc confortul la rulare, fiind echipată și cu suspensie atât în față, cât și în spate. Are un amortizor hidraulic dublu în față și un amortizor dublu cu arc în spate. Scaunul iti va oferi o stabilitate mai bună și cu siguranță un confort mai mare. Sentimentul de siguranță, bazat pe faptul că acest model dispune de două frâne cu disc, contribuie și mai mult la acest confort. Desigur, tot acest confort, suspensie, baterie mare și frâne trebuie să cântărească ceva, nu doar la figurat. De aceea, utilizatorul trebuie să tolereze o greutate mai mare, ajungând la 71 kg. O astfel de greutate descalifică absolut acest model din categoria modelelor ușoare. Ridicarea și transportul acestui scuter nu este o experiență plăcută și este mai bine ca doi oameni să facă acest lucru. Scuterul este controlat de un mâner rotativ similar cu o motocicletă sau un ATV. Acest lucru îi amplifică și mai mult genele și designul sportiv, estompând orice diferențe rămase între un scuter și o motocicletă. Suportul pentru telefonul mobil cu conector USB de încărcare este foarte practic, situat direct pe partea stângă a ghidonului. Vă permite să rulați software-ul de navigare și să descoperiți zone neexplorate anterior.
Când vine vorba de siguranța dvs., SXT Grizzy este, fără îndoială, foarte bine echipat. Cele două frâne cu disc hidraulice opresc cu ușurință scuterul chiar și la viteze mari pe care acest gigant le poate atinge. Anvelopele asigură o tracțiune bună pe suprafețe slabe. Șasiul cuprinde un total de patru amortizoare care mențin o aderență bună pe suprafețe slabe chiar și atunci când rulați rapid sau pe teren dificil, contribuind nu numai la confort, ci, în special, la o frânare eficientă. Are un amortizor hidraulic dublu în față și un amortizor cu arc dublu în spate. Vizibilitatea excelentă în timpul zilei și nopții este asigurată de luminile LED din față și din spate, care îndeplinesc cele mai recente standarde. Scuterul este echipat cu oglinzi retrovizoare. Dacă nu ai nevoie de ele când mergi, este posibil să le scoți cu ușurință pentru a nu le deteriora accidental. Dacă vă răzgândiți mai târziu, pur și simplu reinstalați-le. Vorbind de securitate, securitatea scuterului în sine este la fel de importantă. Pe lângă sistemul de alarmă și imobilizatorul instalate direct în interiorul scuterului, ghidonul include și o blocare a direcției care protejează în mod fiabil SXT Grizzy de persoanele nedorite.
SXT Grizzy este o mașină cu adevărat unică. Robusțea sa demonstrează literalmente că acesta nu este scuter mic pentru oraș, ci o mașină completă pentru a face călătorii de neuitat. Pe lângă faptul că este un scuter „muncitor”, oamenii de la SXT s-au asigurat că designul său este de ultimă generație. Seamănă cu stilul motocicletelor de tip chopper. Specificațiile acestui scuter pot fi de fapt comparate cu această categorie de motociclete. Stilul motocicletelor confortabile americane a servit drept inspirație nu numai pentru ghidonul bine poziționat, suspensia lungă în față și scaunul confortabil, ci și când vine vorba de poziția bateriei, care este poziționată într-un loc unde te-ai astepta să fie motorul, dacă ar fi fost un chopper. Prin designul său, Grizzy invocă în mod clar confortul maxim și viziunea americană asupra libertății așa cum a existat în anii 1950. În ciuda faptului că este robustă, tija de direcție este interconectată frumos și perfect cu scaunul. În același timp, ghidonul are o formă elegantă și împreună cu oglinzile retrovizoare și farul, îi conferă scuterului o notă retro distinctivă. Cablajul este relativ bine ascuns în interiorul caroseriei care, la rândul său, arată curat și elegant. Mersul pe această "mașină" atrage curiozitatea tuturor trecătorilor, mai ales dacă optați pentru finisajul de culoare albastru-verde sau roșu. S-ar putea face un remake modern al filmului Easy Rider cu acest model, în care mârâitul tăcut al motorului electric și șuieratul vântului ar înlocui sunetele zgomotoase de evacuare și fumul de benzină. Călătoriile dvs. vor fi atât elegante, cât și ecologice cu acest scuter.
Aceasta este în mod clar cel mai greu model din portofoliul nostru și de aceea nu este posibil să îl descriem ca fiind ușor de transportat. Fiți pregătiți deoarece acest model necesită două persoane pentru a-l transporta și transportarea lui necesită deasemenea un portbagaj destul de mare. Cu toate acestea, dacă acesta nu este un obstacol major pentru dvs. sau dacă nu plănuiți să călătoriți des cu scuterul, vă va răsplăti cu un confort excelent în călătoriile lungi cu o autonomie mai mult decât decentă și o putere extremă. Poate face față cu ușurință nu numai drumurilor proaste, ci și înclinațiilor. De aceea te poți baza pe el atunci când vizitezi frumoșii noștri munți. Cu toate acestea, nu vă așteptați să vă ducă direct pe pârtie pentru a merge la cules de ciuperci. Dacă sunteți în mod special în căutarea unui model off-road, uitați-vă la modelul SXT Monster din portofoliul nostru. Dacă o depozitați într-un garaj sau într-o căsuță, nu veți dori să călătoriți altfel decât cu acest model. Fie că faci o excursie pe o pajiște sau pe un câmp, fie că vizitezi doar un magazin alimentar sau un restaurant, vei ajunge mereu cu zâmbetul pe buze și atrăgând mulți spectatori curioși. Cu toate acestea, un lucru care va lipsi cu siguranță sunt emisiile. Fiecare aventurier va aprecia cu siguranță suportul pentru telefonul mobil situat direct pe partea stângă a ghidonului, făcând posibilă rularea software-ului de navigare pe smartphone și vizitarea unor noi locuri magice.
Cu condiția să nu aveți nevoie să îl transportați des și să îl puteți depozita confortabil într-un garaj sau cabană, va deveni principalul mijloc de transport în zona dvs. Îi vei aprecia confortul mai ales pe drumurile de câmp și când faci drumuri lungi. Vei ajunge mereu cu zâmbetul pe buze și fericit, de parcă ar fi prima ta călătorie. De fiecare dată când îl conduceți, vă veți îndrăgosti din nou de el. SXT Grizzy nu este doar despre adrenalină, ci și despre confort, lucru pe care îl dovedește prin dotarea cu scaun. Al doilea model preferat cu scaun este cu siguranță SXT Monster, care, având în vedere echiparea sa, este literalmente un model off-road. Din păcate, SXT Monster nu are motorul situat direct în interiorul butucului roții, ceea ce înseamnă că mai este un lucru de care să ții cont - lubrifierea lanțului. Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unei experiențe de adrenalină off-road fără scaun, verificați și modelele ZERO 11X, ZERO 10X și INOKIM OXO care pot fi echipate cu anvelope off-road și oferă parametri și mai extremi în ceea ce privește viteza și autonomia. De asemenea, sunt mai portabile și mai compacte. În cele din urmă, dacă sunteți în căutarea unui model confortabil, cu scaun, care oferă o putere extremă, și o autonomie mare și în același timp, nu planificați trasee off-road foarte solicitante, SXT Grizzy a fost realizat tocmai pentru tine. Singura întrebare care rămâne este ce finisaj de culoare să alegi.
Suntem dealer al mărcii SXT pentru întreaga Europă Centrală. Oferim service în garanție și post-garanție. Păstrăm cele mai multe piese de schimb în stoc și suntem furnizor certificat pentru reparații în garanție și postgaranție. Prin urmare, atunci când cumpărați acest model, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la service sau indisponibilitatea pieselor de schimb. Datorită reprezentării directe a producătorului, ne putem ocupa de reparații sau diagnosticări dificile.
Înființată în 2005, SXT este una dintre cele mai vechi mărci de trotinete electrice din lume. Este una dintre puținele mărci cu sediul în Europa, și anume în Germania, aproape de granița de sud cu Elveția. Sediul SXT este în orașul german Rheinfelden, unde departamentul de vânzări, echipa de proiectare, centrul service și depozitul sunt situate în clădirea deținută de companie, cu o suprafață totală de peste 3 000 m2. Strategia SXT este de a stabili reprezentanțe locale, astfel încât clienții să aibă întotdeauna la îndemână consiliere și service în propria regiune și limba locală și să nu fie nevoiți să rezolve fiecare problemă de la distanță prin Internet. Max Blinker este cea mai mare reprezentanță de acest fel din Europa Centrală, exploatând o rețea de magazine în Bratislava, Praga, Brno, Uzhhorod și, de asemenea, un magazin online în Ungaria. Producția în sine are loc în 9 fabrici situate în China, care au fost atent selectate de SXT pentru a oferi standard și calitate înaltă producției. Aceștia produc mai mult de 10 milioane de unități pe an. SXT asigură inspecție regulată și prezență în procesul de producție, astfel încât să fie îndeplinite cerințele ridicate, așa cum SXT solicită furnizorilor săi. Toate produsele SXT respectă standardele europene (cum ar fi CE, ROHS, IQC, IPQC și FQC) și sunt verificate în mod regulat de audituri interne, astfel încât să fii sigur că, prin cumpărarea de produse SXT originale, obțineți produse de înaltă calitate. SXT garantează prin propriul nume. Max Blinker oferă numai produse SXT autentice care provin din depozitul central european, motiv pentru care suntem capabili să le garantăm originalitatea. Am stabilit relații bune direct cu proprietarul SXT și vizităm adesea compania. De aceea, putem confirma că, din propria noastră experiență, marca SXT este serioasă în ceea ce privește electromobilitatea personalăși crede în viitorul acestui mod de transport cu aceeași pasiune și entuziasm cu care credem și noi.
Parametrii performanță | |||
---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | Măsurătoare independentă efectuată de Max Blinker | Scor |
Greutate cu baterie | 71 kg | În așteptarea testului | |
Timpul de încarcare | 4 h | În așteptarea testului | |
Max. speed limited RO | 25 km/h | În așteptarea testului | |
Viteza max. | 45 km/h | În așteptarea testului | |
Putere | 2700 W | În așteptarea testului | |
Autonomia | 70 km | În așteptarea testului |
Alți parametrii | |||||
---|---|---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | ||||
Lungime | 198 cm | ||||
Înălţime | 110 cm | ||||
Lăţime | 86 cm | ||||
Tipul motorului | fără perii (BLDC) în roată | ||||
Tipul bateriei | LiFePO4 | ||||
Voltajul bateriei | 60 V | ||||
Capacitatea bateriei | 20 Ah | ||||
Energia bateriei | 1200 Wh | ||||
Sistem de control | rotește mânerul | ||||
Transmisia | tracțiune spate | ||||
Frâna față | disc hidraulic | ||||
Frâna spate | disc hidraulic | ||||
Tip roată față | tub interior de aer | ||||
Tip roată spate | tub interior de aer | ||||
Diametrul roții față | 12" | ||||
Diametrul roții spate | 12" | ||||
Suspensie | față și spate | ||||
Suspensia față | amortizor dublu | ||||
Suspensia spate | amortizor hidraulic dublu + arc | ||||
Ușoară | față și spate | ||||
Culori | čierna, červená, modrá | ||||
Sarcina max. | 200 kg |
Alți parametrii | |||||
---|---|---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | ||||
Lungime | 198 cm | ||||
Înălţime | 110 cm | ||||
Lăţime | 86 cm | ||||
Tipul motorului | fără perii (BLDC) în roată | ||||
Tipul bateriei | LiFePO4 | ||||
Voltajul bateriei | 60 V | ||||
Capacitatea bateriei | 20 Ah | ||||
Energia bateriei | 1200 Wh | ||||
Sistem de control | rotește mânerul | ||||
Transmisia | tracțiune spate | ||||
Frâna față | disc hidraulic | ||||
Frâna spate | disc hidraulic | ||||
Tip roată față | tub interior de aer | ||||
Tip roată spate | tub interior de aer | ||||
Diametrul roții față | 12" | ||||
Diametrul roții spate | 12" | ||||
Suspensie | față și spate | ||||
Suspensia față | amortizor dublu | ||||
Suspensia spate | amortizor hidraulic dublu + arc | ||||
Ușoară | față și spate | ||||
Culori | čierna, červená, modrá | ||||
Sarcina max. | 200 kg |
Alți parametrii | |||||
---|---|---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | ||||
Lungime | 198 cm | ||||
Înălţime | 110 cm | ||||
Lăţime | 86 cm | ||||
Tipul motorului | fără perii (BLDC) în roată | ||||
Tipul bateriei | LiFePO4 | ||||
Voltajul bateriei | 60 V | ||||
Capacitatea bateriei | 20 Ah | ||||
Energia bateriei | 1200 Wh | ||||
Sistem de control | rotește mânerul | ||||
Transmisia | tracțiune spate | ||||
Frâna față | disc hidraulic | ||||
Frâna spate | disc hidraulic | ||||
Tip roată față | tub interior de aer | ||||
Tip roată spate | tub interior de aer | ||||
Diametrul roții față | 12" | ||||
Diametrul roții spate | 12" | ||||
Suspensie | față și spate | ||||
Suspensia față | amortizor dublu | ||||
Suspensia spate | amortizor hidraulic dublu + arc | ||||
Ușoară | față și spate | ||||
Culori | čierna, červená, modrá | ||||
Sarcina max. | 200 kg |
Alți parametrii | |||||
---|---|---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | ||||
Lungime | 198 cm | ||||
Înălţime | 110 cm | ||||
Lăţime | 86 cm | ||||
Tipul motorului | fără perii (BLDC) în roată | ||||
Tipul bateriei | LiFePO4 | ||||
Voltajul bateriei | 60 V | ||||
Capacitatea bateriei | 20 Ah | ||||
Energia bateriei | 1200 Wh | ||||
Sistem de control | rotește mânerul | ||||
Transmisia | tracțiune spate | ||||
Frâna față | disc hidraulic | ||||
Frâna spate | disc hidraulic | ||||
Tip roată față | tub interior de aer | ||||
Tip roată spate | tub interior de aer | ||||
Diametrul roții față | 12" | ||||
Diametrul roții spate | 12" | ||||
Suspensie | față și spate | ||||
Suspensia față | amortizor dublu | ||||
Suspensia spate | amortizor hidraulic dublu + arc | ||||
Ușoară | față și spate | ||||
Culori | čierna, červená, modrá | ||||
Sarcina max. | 200 kg |
Parametrii performanță | |||
---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | Măsurătoare independentă efectuată de Max Blinker | Scor |
Greutate cu baterie | 71 kg | În așteptarea testului | |
Timpul de încarcare | 4 h | În așteptarea testului | |
Max. speed limited RO | 25 km/h | În așteptarea testului | |
Viteza max. | 45 km/h | În așteptarea testului | |
Putere | 2700 W | În așteptarea testului | |
Autonomia | 70 km | În așteptarea testului |
Parametrii performanță | |||
---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | Măsurătoare independentă efectuată de Max Blinker | Scor |
Greutate cu baterie | 71 kg | În așteptarea testului | |
Timpul de încarcare | 4 h | În așteptarea testului | |
Max. speed limited RO | 25 km/h | În așteptarea testului | |
Viteza max. | 45 km/h | În așteptarea testului | |
Putere | 2700 W | În așteptarea testului | |
Autonomia | 70 km | În așteptarea testului |
Parametrii performanță | |||
---|---|---|---|
Caracteristică | Valoare furnizată de producător | Măsurătoare independentă efectuată de Max Blinker | Scor |
Greutate cu baterie | 71 kg | În așteptarea testului | |
Timpul de încarcare | 4 h | În așteptarea testului | |
Max. speed limited RO | 25 km/h | În așteptarea testului | |
Viteza max. | 45 km/h | În așteptarea testului | |
Putere | 2700 W | În așteptarea testului | |
Autonomia | 70 km | În așteptarea testului |
Facem lucruri bune Multumim.
Cumpără de la noi și alege dacă să ajuți mediul plantând copaci, recicând baterii sau contruind piste pentru biciclete. Noi vom contribui pentru tine.Vă vom contacta în următoarele câteva zile, pentru a ajusta detaliile.
Vă vom contacta în următoarele câteva zile, pentru a ajusta detaliile.
Ne dam silința pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.
Vă vom contacta în următoarele câteva zile, pentru a ajusta detaliile.
Ne pare rău, nu aveți suficiente informații despre comanda dumneavoastră. Încercăm întotdeauna să informăm în permanență clienții noștri despre orice. Vă rugăm să completați informațiile de mai jos și vă vom contacta cât mai curând posibil, după verificarea situației.
Suntem recunoscători pentru toate feedback-urile pozitive și recomandările dumneavoastră. Ne motivează în munca noastră de zi cu zi.
Ne pare rău dacă ceva nu este în regulă. Vă rugăm să furnizați o descriere cât mai detaliată a situației dumneavoastră, astfel încât să putem verifica și rezolva cu promptitudine. Plângerea dumneavoastră va fi primită atât de angajații noștri, cât și de conducerea și proprietarii companiei Voltride.
Mulțumesc pentru mesajul tău. Vă vom contacta cât mai curând posibil.
Ajută-ne să îmbunătățim. Ai vreo sugestie?
Fiecare cuvânt frumos pe care îl auzim de la dumneavoastră ne va face fericiți. Contactează-ne.
Ai găsit vreo eroare în text? Vom aprecia dacă ne anunțați.
Mulțumesc pentru mesajul tău. Vă vom contacta cât mai curând posibil.
Voltride devine Max Blinker
Mai multe informații